Průběh realizace tvorby eshopu
Osobní schůzka s klientem
Dobře specifikované zadání je naprosto zásadní pro vytvoření dobře fungujícího eshopu dle požadavků klienta. Na osobní schůzce s klientem provedeme analýzu jeho potřeb, abychom mohli následně navrhnout to nejvhodnější možné řešení. Na funkční demoverzi si ukážeme, jak co funguje a domluvíme se na případných úpravách.
Příprava nabídky a lazení s klientem
Na základě zjištěných informací a potřeb připravíme cenovou nabídku s pevným termínem realizace. Tu následně odladíme s klientem.
Příprava smluv a technické specifikace případných úprav
Specifikace grafiky a šablon ze strany klienta
Tvorba grafiky internetového obchodu vychází vždy z kreativního zadání a konzultace s naším grafickým oddělením. Pomůžeme vám ucelit vaše představy a vytvoříme veškeré podklady k realizaci výsledné grafické podoby e-shopu.
Podpis smlouvy
Podpisem smlouvy začíná běžet termín realizace. Termíny dodržujeme, zakládáme si na tom.
Provedení úprav a programování ze strany Web Revolution
Pracujeme na tvorbě eshopu a programujeme úpravy našeho jádra na základě technické specifikace.
Nasazení aplikace na testovací doménu
Testovací beta verze je spuštěna na tzv. klientské doméně, kde se eshop postupně připravuje na ostré spuštění.
Testování aplikace jako celku
Aplikace během příprav testujeme, aby se správně zobrazovala ve třech posledních verzích známých internetových prohlížečů.
Zaškolení klienta
Jakmile jsou dokončené práce na tvorbě webu, proškolíme vás jak internetový obchod ovládat a dodáme vám k tomu manuál.
Plnění daty, případný import dat
Aplikace na klientské doméně je předána klientovi pro naplnění daty. Data lze do připravovaného eshopu naplnit ručně přes administraci (CMS), nebo je lze přenést z vašeho účetního systému či od vašeho dodavatele.
Spuštění na ostré doméně
Po dokončení tvorby eshopu, otestování a naplnění daty je e-shop připravený ke spuštění. Poskytneme vám plnou asistenci při registraci démy či případně při přesměrovávání DNS záznamů na server, kde bude váš eshop hostován.
Postimplementační podpora
V rámci postimplementační podpory se na nás můžete obracet přes naše klientské centrum po telefonu. Jednou za půl roku se můžete sejít s naším konzultantem k osobnímu probrání případných otázek. Reklamace řešíme neprodleně.
Online marketingové služby
Samotná, byť kvalitní, realizace internetového obchodu peníze často sama nevydělá. V rámci dalšího rozvoje vašeho eshopu jsme schopni poskytnout poradenství i realizaci v oblasti online marketingu.
SEO
PPC
E-mailing
Zbožové srovnávače
Webová analytika
A další