Optimalizace zbožových srovnávačů
Používáte v rámci svých online aktivit zbožové srovnávače efektivně, nebo je vnímáte jako nutné zlo?
Srovnávače cen jsou dnes významnými a nezbytnými zdroji objednávek u eshopů. Ze zbožových vyhledavačů chodí návštěvníci v koncové části nákupního cyklu rozhodnutí ke koupi. Pomůžeme vám je lépe zoptimalizovat, abyste plně využili jejich možností.
Nabízené služby pro zbožové srovnávače
- návrh cenotvorby pro eshopové produkty tak, aby obstály v boji s konkurencí
- pravidelná efektivní správa kampaní (CPC kampaně, spárovanost produktů) ve zbožových srovnávačích s ohledem na stanovené cíle
- vytvoření nových účtů ve zbožových srovnávačích, nastavení a vytvoření kampaní
Poradíme si s pravidelnou správou srovnávačů
- Zboží.cz
- Heuréka
- Glami
- Favi
- Biano