B2C eshopové řešení pro koncové zákazníky

Prodej koncovým zákazníkům má svá specifika, na které je třeba myslet i u tvorby internetového obchodu:

  • Přehledný a jednoduše použitelný
  • Vyvolává pocit jistoty a bezpečí (dodání zboží, možnosti reklamace, kvalitní informovanost zákazníka po celou dobu nákupu)
  • Responzivní (optimalizovaný k zobrazování na různých zařízeních – i na tabletech či smartphonech)
  • Standardizovaný (aby uživatelé našli všechny funkce, které jsou u eshopů zvyklí používat)
  • Jednoduchý nákupní proces

Uživatelské rozhraní B2C eshopu

null

Úvodní stránka

  • Přehledná grafika, na první pohled rozpoznatelné, že se jedná o obchod
  • Nízká hlavička – umožňuje rychlé rozpoznání nejpodstatnějších prvků (logo, kategorie, bannery a produkty samotné)
  • Zobrazení skladové dostupnosti produktů (důvěryhodnost eshopu)
  • Jemná grafika zdůrazňující produkty
  • Personalizace produktů na úvodní stránce dle historie předchozího procházení uživatele
  • Dostatek textových bloků pro kvalitní informovanost návštěvníka

null

Detail produktu

  • “Topování” kategorie, ve které se uživatel aktuálně nachází
  • Změna bannerové pozice – každá kategorie může mít jiné bannery
  • Podkategorie přehledně vypsané i pod bannerovou pozicí
  • Zobrazení nejprodávanějších produktů z dané kategorie (lze nahradit manuální volbou nebo jiným algoritmem)
  • Parametrická filtrace – pro hledání produktů dle specifikovaných požadavků uživatele. Automatická ochrana proti zobrazení nulového výsledku
  • Volba řazení produktů – dle ceny, abecedy, skladovosti
  • Přehledná karta produktů na výpisu (název produktu, fotografie, skladová dostupnost a doručitelnost, krátký popis, výchozí cena)
  • Zobrazení štítků pro produkty v akci, novinky nebo výprodejové produkty
  • Kotva při stránkování – načtení stránky až pod parametrickým filtrem

null

Modul Crosselling

  • Modul inspirovaný velkými kamennými centry a příslušenstvím nabízeným těsně před pokladnou
  • Modální okno s nabídkou, které se otevře v momentu stisku tlačítka „Koupit“
  • Nabídka vložení produktu do košíku a zároveň nabídka příslušenství
  • Implementací crossellingového modulu se nám podařilo na našich projektech zvednout prodej příslušenství o stovky procent

null

Jednokrokový košík

  • Představuje nejsnadnější cestu ke konverzi
  • Není vidět kategorizace, bannery ani fulltextové vyhledávání, abychom zbytečně neodváděli pozornost
  • Doprava a platba (při osobním odběru a platbě v hotovosti není nutné vyplňovat adresu)
  • Kontrola produktů vložených v košíku v modálních oknech
  • Změny v počtu kusí se dokáží chovat dle skladové logiky (počty kusů skladem se mění v reálném čase, aby nebyly nabízeny produkty, které reálně nejsou skladem)


Kolik to stojí?

Napište nám o Vašem záměru přes kontaktní formulář a obratem vám pošleme nezávaznou cenovou nabídku, nebo zavoláme a domluvíme si schůzku.