B2C eshopové řešení pro koncové zákazníky

Prodej koncovým zákazníkům má svá specifika, na které je třeba myslet i u tvorby internetového obchodu. Ten musí být:

  • Přehledný a jednoduše použitelný
  • Responzivní (optimalizovaný k zobrazování na různých zařízeních – i na tabletech či smartphonech)
  • Standardizovaný (aby uživatelé našli všechny funkce, které jsou u eshopů zvyklí používat)
  • Snadno průchodný od první stránky po dokončení objednávky, aby zvýšil šance na dokončení nákupního procesu

Revoluční eshopové řešení, které nezestárne

Neustálý vývoj

Jádro našeho eshopu prochází neustálým vývojem (podobně jako open source řešení webových stránek typu WordPress).  Sledujeme nové trendy, implementujeme nové funkčnosti. Novinky přidáváme do jádra prostřednictvím pravidelných aktualizací.

Úpravy a rozšíření

Eshopovou aplikaci lze jakkoliv upravit a rozšířit na míru požadavkům. Vývoj nových funkcionalit probíhá vždy s ohledem na možnost dalšího budoucího rozvoje, aby vývoj nekončil ve slepých uličkách.

Stabilita

Aplikace si automaticky hlídá paměť a load serveru a podle toho rozhoduje, jak rozloží svoje prostředky a zvolí operace, které může vykonávat. Prioritou aplikace je především bezproblémové odbavení zákazníků eshopu, čemuž přizpůsobuje své procesy.

Rychlost

Eshopové řešení bez problému zvládne provozovat internetový obchod se statisíci produkty a tisíci kategoriemi a to i v rámci několika domén. Aplikace sama zaznamenává statistiky o rychlosti odpovědí serveru uživateli, na základě kterých pak můžeme rychlost v případě potřeby vylepšovat.

Webhosting

Eshop může běžet na našich serverech nebo na vlastních serverech provozovatele eshopu. U našeho webhostingu sledujeme live zatížení našich serverů, servery pravidelně aktualizujeme a optimalizujeme na nich prostor.

Technická podpora

Společnost Web Revolution s.r.o. nabízí svým klientům zákaznickou podporu na několika úrovníchPři uzavření Smlouvy o servisní podpoře získává klient nadstandardní zákaznickou podporu a především jistotu funkčnostisystému, nejrychlejší odezvy a garanci zásahu za zvýhodněné sazby.


Video ukázky demoverze B2C eshopu


Uživatelské rozhraní B2C eshopu

Základní šablony

Grafická podoba eshopu může vycházet z již připravených standardních šablon. Můžeme přebarvit a mírně uzpůsobit již hotové šablony. Využítí již hotových standardů a připravených šablon bývá občas vhodným krokem s ohledem na nízké náklady a ušetřený čas.

Individuální design

Grafická podoba eshopu však může být zcela individuální. V těchto případech pak tvoříme wireframes – drátěný model rozložení jednotlivých prvků eshopu. Následně může být dodána či vytvořena zcela individuální grafika vycházející z těchto wireframů.

Responzivní design

Responzivní design – přizpůsobení eshopu pro tablety a chytré telefony je u našeho řešení samozřejmostí.



Detail produktu

Umožňuje získat zákazníkovi přehledně všechny informace o vlastnostech, ceně, variantách, konfiguracích či sestavách produktu.

Galerie

Galerie umí zobrazovat klasické i 360° náhledy fotografií či vodoznak. Klasickou hlavní fotografii v galerii je možné zoomovat pouhým najetím myši na obrázek.

Nakupovací box

  • datum doručení produktu k zákazníkovi
  • ceny (běžná, bez DPH, individuální zákaznická cena), speciální poplatky (PHE, autorské, příplatková doprava, aj.), množstevní slevy, minimální odběr
  • skladové množství (i na více skladech)
  • možnost hlídacího psa, dotazu k produktu, odeslání produktu známému či porovnání produktů v rámci eshopu
  • propojení se stránkou výrobce přes odkaz z loga výrobce
  • štítkování produktů (sleva, novinka, doprava zdarma, atp.)
  • zobrazení variant produktu
  • zobrazení kombinací variant produktů
  • možnost vytváření setů produktů
  • možnost vytvářet konfigurační podukty které se sestavují z jednotlivých částí

Podrobnosti k produktu

  • záložka s popisem produktu a parametry
  • soubory ke stažení – vhodné pro umístění návodů k produktu
  • záložka s diskusí k produktu a uživatelským hodnocením (možno napojit na API služeb třetích stran a importovat externí hodnocení)
  • zobrazení specifických informací výrobce, jako např. velikostní tabulka)
  • prostor pro marketingové akce – šťastná hodinka, akce dne, další bannerové pozice, dárek k produktu
  • sociální tlačítka pro sdílení, Facebookové komentáře, prostor pro iframe videí ze streamovacích služeb
  • zobrazení produktů v sestavě, příbuzných produktů nebo příslušenství k produktu
  • aukce k produktu jako alternativa ke klasickému nákupu
  • implementace splátkové kalkulačky

Výpis produktů v kategorii

Výpis produktů je koncipován jako přehledný katalog s dlaždicemi produktů. Uživatel si může zvolit, kolik dlaždic produktů chce zobrazit na jedné stránce. Každá z dlaždic je schopná zobrazit:

  • název produktu
  • průměrné hodnocení produktu
  • hlavní fotografii produktu (i 360°)
  • štítky produktu (akce, novinka, již zakoupeno, více variant, v oblíbených, aj.)
  • skladové množství či dostupnost
  • cenu
  • krátký popis produktu

Produkty lze na výpisu filtrovat dle nastavených kritérií (výrobce, akce, novinka či jakýkoliv parametr typu barva, velikost, atp.). Výpis produktů umožňuje změnit řazení (dle ceny, abecedy, oblíbenosti).

Na stránkách kategorií lze zobrazit bloky s nejprodávanějšími výrobky v dané kategorii, blok s akcí dne či bannerovou pozici.

Kromě výpisu produktů umožňují stránky kategorií vkládání textového i obrázkového obsahu a všech podstatných SEO elementů.

Kategorie je možné hierarchicky zanořovat do různých úrovní a vytvářet podkategorie. Produkty z podkategorií je možné zobrazovat v nadřazených kategoriích. Na úrovni kategorie je možné nastavit procentuální slevu na obsažené produkty. Pořadí na kategorií v menu je možné jednoduše měnit.


Full-textové vyhledávání s našeptávačem

Vyhledávání na eshopu uživatelům usnadňuje našeptávač, který jim dynamicky při psaní vyhledávacího dotazu nabízí odpovídající kategorie a jednotlivé produkty. U našeptávačem navrženým produktů lze zobrazit jejich obrázek či tlačítko koupit.


Vkládání do košíku

Po stisknutí nákupního tlačítka je uživateli zobrazeno modální okno s informací, o vložení produktu do košíku. V rámci modálního okna vidí zákazník obrázek proktu, název, cenu, tlačítka s možnostmi pokračovat do košíku nebo vrátit se k nákupu a je zde také prostor pro cross-selling – nabídnutí příslušenství nebo produktů, které obchod doporučuje nakoupit spolu s vybraným produktem.

Jednokrokový košík

Pro usnadnění průchodu uživatele nákupním procesem využívá náš eshop jednokrokový košík, který zákazníkům nabízí nejkratší a nejjednodušší cestu k dokončení transakce.

Naše řešení maximálně usnadňuje zákazníkovi průchod k potvrzení objednávky. V jediném kroku uživatel vyplní všechny nezbytné údaje pro dokončení objednávky. V případě multishopu má uživatel přesouvat svůj košík mezi jednotlivými doménami. Produkty v košíku zůstávají uložené i při nedokončení objednávky, a to i u nepřihlášených uživatelů.

Doprava a platba

Způsoby dopravy se dynamicky zobrazují podle obsahu košíku (např. váhové omezení, doručovací adresa) s ohledem na nastavení eshopu. Ceny dopravy i platby umí dynamicky reagovat na cenu nákupu či na zvolenou zónu doručení a reflektovat nastavená kritéria pro dopravu zdarma. Eshop umí  spojit určité typy dopravy pouze s určitými způsoby platby tak, že nevhodné způsoby platby nejsou s určitou dopravou uživateli umožněny. Umíme implementovat všechny běžné zprostředkovatele dopravy vč. odběrných míst. Každá doprava i platba má vlastní nápovědu. V košíku je uživatel upozorněn, za kolik musí ještě nakoupit, aby dosáhl na dopravu zdarma nebo na dárek k nákupu.

Položky objednávky

V košíku může uživatel měnit počty kusů u jednotlivých položek, nebo je zcela odstranit. V košíku jsou také zobrazeny promoakce nebo dárky k produktům či nákupu. Tyto položky jsou ošetřeny tak, aby byly zapsány v objednávce vhodným způsobem pro účetní zpracování.

Fakturační a doručovací údaje

Pole pro kontaktní a fakturační adresu jsou back-endově validována, aby nebylo možné tyto údaje vyplnit nesprávně. Fakturační adresa může být vyplněna na soukromou osobu nebo s firemními údaji. Uživatel má možnost zadat jako doručovací adresu jinou než fakturační.

Objednávka umožňuje zákazníkovi také vložit zprávu pro administrátory, jako poznámku k objednávce a kód kuponu pro uplatnění slevy z nákupu.

Odeslání objednávky

Sumarizace objednávky je finální shrnutí před odesláním objednávky, rozděluje celkovou cenu nákupu na základ a DPH. Uživatel má možnost nechat si doručit pouze kompletní objednávku (např. pokud některá položka v době nákupu není skladem). Povinné pole pro souhlas s obchodními podmínkami je s nimi propojeno odkazem a může být nastaveno jako neodškrtnutelné.

Uživatelský účet

Přihlášení uživatelé mohou v detailu svého účtu měnit své kontaktní a fakturační údaje. Vidí zde detailní přehled uskutečněných objednávek a všechny vystavené faktury s možností filtrace položek. U uživatelů je oblíbenou funkčností možnost zopakování objednávky. V uživatelském účtu je také přehled produktů vložených do hlídacího psa, wishlistu a produktů v aukci, na které uživatel přihazuje, nebo je vydražil.


Personalizace

Uživatelům je možné zobrazovat v postranním sloupci naposledy navštívené produkty. V košíku může být pak zákazníkovi navrhnuto k dokoupení příslušenství dle produktů, které objednávka obsahuje. Při procházení eshopu je uživatel informován, které produkty již zakoupil nebo zda již dosáhl na dopravu zdarma.


Modifikovatelnost eshopu

Úpravy bez nutnosti programátorského zásahu

Revolučnost našeho eshopového řešení tkví také v jeho snadné modifikovatelnosti skrz administrační rozhraní. Administrátor může libovolně zobrazovat či skrývat nakódované prvky internetového obchodu, jakými jsou třeba systémové kategorie pro produkty s příznakem (novinky, akce), box s produkty na úvodní stránce a ovlivňovat jejich počet, alternativní či doplňkové produkty v detailu produktu. Administrátor je také schopen velice jednoduše změnit texty tlačítek či názvy formulářových polí v uživatelské části eshopu.

Systémové stránky a emaily (registrace, odeslání objednávky) jsou jednoduše editovatelné díky vizuálnímu editoru a každý eshop si je může zcela přizpůsobit s ohledem na styl komunikace se zákazníkem.


Administrace eshopu

Ještě snazší úpravy přes front-endový editor

Fron-endový editor umožňuje přihlášenému administrátorovi provádět úpravy na eshopu přímo z uživatelské sekce internetového obchodu. Úprava je takřka na jedno kliknutí a odpadá tak dohledávání příslušných stránek v administraci. Takto upravovat lze téměř vše od textů po ceny produktů.

Jednoduché a intuitivní ovládání obchodu

Naše eshopy jsou vybaveny velice intuitivním administračním rozhraním, přes které administrátor provádí veškerá nutná nastavení pro provoz eshopu a skrz které může kompletně spravovat chod obchodu od vyřizování objednávek po naskladňování produktů.


Naplnění e-shopu daty

Propojení s informačními systémy

Na denní bázi spolupracujeme s implementátory ekonomických a informačních systémů (Pohoda, Money, AltusVario, Karat, Abra a další). Zvládneme realizovat jakékoliv propojení. Každé propojení navrhujeme individuálně s ohledem na workflow zadavatele eshopu.

Napojení na dodavatele

Díky chytrému mechanismu mapování je naše aplikace schopná nahrávat pravidelně a pravidelně aktualizovat data od dodavatelů týkající se například cen a skladů. Umíme také importovat produkty v dodavatelem definované podobě.


Multijazyčnost, multiměnovost a další nastavení pro prodej

Multishop

Máte více eshopů na samostatných doménách a chtěli byste sjednotit a zjednodušit jejich správu? Naše multishopové řešení vám to umožní! Ovládejte je všechny z jedné administrace se zachováním všech výhod oddělených obchodů, jako jsou různé produkty či cenové hladiny pro jednotlivé cílové skupiny.

Multijazyčnost, mutiměnovost

Aplikace umí pracovat s více jazyky a umožňuje tak eshopům bezproblémově prodávat své produkty do zahraničí. V rámci jedné domény může být měna i jazyk na sobě nezávislé. Naše referenční projekty úspěšně působí na ecommerce trzích v Polsku, Maďarsku, Slovensku, Německu a USA.

Propojení na platební zprostředkovatele a dopravní společnosti

V rámci platebních metod implementujeme všechny běžné platební brány a zprostředkovatele splátkového prodeje. Stejně tak propojujeme aplikace i s dopravními společnostmi vč. jejich poboček (výdejních míst pro vyzvednutí objednávky).

Prodej na různých trzích

Díky sofistikovanému systému států a zón může administrátor jednoduše a efektivně nastavit, kam může zasílat své zboží, jakým způsobem dopravy a za jakou přepravní cenu a jak je možné za objednávku zaplatit. Uživatelům se v košíku budou jednotlivé možnosti doručení objednávky dynamicky měnit v závislosti třeba na hmotnosti zásilky či zvolené metodě dopravy.


Marketingové nástroje eshopu

V eshopové administraci jsou přímo zabudované marketingové nástroje pro práci s uživateli přímo na stránkách internetového obchodu, ale i pro práci s dalšími marketingovými kanály třetích stran.

Bannerové pozice

Slider na úvodní stránce

V tomto banneru jsou obsaženy rotující obrázky. Z každého obsaženého banneru lze odkazovat na jinou URL adresu v eshopu. Do každého banneru lze přes administraci přidat vlastní titulek, textový popis a tlačítko. Na slideru lze zobrazit šipky pro listování mezi jednotlivými bannery. Po kliknutí na slider je možné zobrazit uživateli eshopu modální okno s informacemi týkajícími se obsahu banneru.

Obrázkové bannery

Statické bannery lze zobrazit jen na úvodní stránce nebo site-wide napříč všemi stránkami elektronického obchodu. Jsou vhodné pro komunikaci benefitů eshopu.

Ostatní bannerové pozice

Internetový obchod může mít nakódovány různé pozice pro umístění dalších bannerů. Bannery mohou být zobrazené nahoře v kategorii, na detailu produktu, v košíku, patičce. Tyto bannerové pozice nejsou omezené pouze formátem obrázků, ale lze do nich využít i flashové animace, prostý text nebo HTML (např. vložení iframu videí ze streamovacích služeb). U bannerů se možné datumově omezit jejich zobrazování, počet zobrazení či počet prokliků. Do banneru je možné vložit odkaz s cílovou adresou prokliknutí nebo je svázat s konkrétním kódem produktu  na eshopu.

Odesílání newsletterů

Eshopová aplikace má integrovaný modul pro odesílání newsletterů. Díky tomuto modulu lze z eshopu posílat tři typy  newsletterů:

  1. Vytvořené ve vizuálním editoru (formátovaný text, vložené obrázky či bannery)
  2. Newslettery, do kterých aplikace vygeneruje produkty dle nastavených kritérií (personalizace, kategorie, konkrétní produkty, nově naskladněné položky)
  3. Newslettery s HTML šablonou

Příjemci mailingu

Díky integrovanému modulu nemusíte platit za jeden odeslaný newsletter, jakmile si modul jednou koupíte, můžete mailovat, jak chcete (v rámci limitu aplikace vůči odesílacímu serveru).

Při posílání newsletterů lze pracovat s databází emailů uložených v eshopu (registrovaní zákazníci, emaily z objednávek), či si tam nahrát externě nasbíranou databázi. Aplikace si sama hlídá, aby neodesílala emaily na uživatele odhlášené z odběru, a aby neodeslala více než jeden email denně na jednoho příjemce.

Personalizace newsletterů

Personalizace newsletterů umožňuje zákazníkům odesílat newslettery s položkami, které:

  • se hodí jako příslušenství ke dříve zakoupeným produktům
  • mají uložené jako oblíbené
  • při poslední návštěvě zobrazili

V rámci personalizace dochází i k promítnutí individuálního ceníku registrovaného uživatele s vlastní cenovou hladinou přímo v jeho emailu.

Vyhodnocování úspěchu emailových kampaní

Eshopová aplikace umožňuje sledovat počet odeslaných emailů. U jednotlivých adres lze sledovat, zda byl email otevřen, případně kolikrát.

Newslettery odcházející z WR shopu jsou automaticky tagované, aby byly jednoduše odlišitelné v rámci Google Analytics a bylo možné sledovat jejich výkon.


Práce s cenotvorbou a slevami

V rámci eshopu najdete několik možností slev, akcí, kuponů, promoakcí či dárků, které nabízejí široké možnosti uplatnění pro práci se zákazníky obchodu.

Cenové hladiny

Eshop umožňuje vytvoření libovolného počtu ceníků (cenových hladin), které mohou být přiřazovány konkrétním skupinám uživatelů a mohou být dále upravovány maržemi výrobců či uvalením slev.

Sleva z celkové ceny objednávky

Tato sleva umožní udělit zákazníkovi slevu z celého nákupu, pokud cena objednávky dosáhne určené částky nebo určeného intervalu (např. nad 1000 Kč sleva 10 %, nad 2000 Kč sleva 15 %, atp.). Slevu je možné nastavit v absolutní částce i procentech. Slevu je možné zobrazit kromě košíku u jako hlášku o zbývající částce pro dosažení slevy viditelnou napříč všemi stránkami obchodu.

Zákaznická sleva na kategorii

Kromě globálních slev na celou kategorii pro všechny uživatele internetového obchodu umí naše řešení přidělovat slevy na určité kategorie i konkrétním zákazníkům individuálně. Tuto slevu uvidí zákazník až po přihlášení.

Zákaznická sleva na produkt

Administrátor může konkrétnímu registrovanému zákazníkovi udělit slevy i na jednotlivé produkty. Zákazník uvidí svou individuální cenu produktu po přihlášení v košíku na souhrnu objednávky.

Množstevní slevy

Množstevní sleva platí pro konkrétní produkt při odebrání určeného počtu kusů. Množstevní slevu lze uvalit na produkt i v rámci jen určité cenové hladiny. Uživatel eshopu je o množstevní slevě informován v detailu produktu.

Akce dne

Akcí dne eshop zlevňuje konkrétní produkt po dobu určeného časového úseku. Tato akce je spojena s bannerovou pozicí a odpočítavadlem času zbývajícího do konce akce. Uživatelé obchodu mohou akci dne vidět na úvodní stránce, detailu produktu i na dlaždici produktu ve výpisu produktů v kategorii.

Aukce produktu

Tato funkcionalita umožňuje konkrétní produkt namísto klasického prodeje dražit registrovanými uživateli eshopu. Aukce funguje na stejném principu jako aukce nejznámějších aukčních portálů v ČR i zahraničí a obsahuje všechny běžné funkcionality na nich používané.

Šťastná hodinka

Šťastná hodinka je slevová akce, která ovlivňuje ceny produktů na celém eshopu. Nastavuje se na přesné časové období pomocí dne a hodinového rozmezí. Zákazníkovi se při nákupu ve šťastné hodince objeví sleva z celkové částky objednávky v košíku. Se šťastnou hodinkou lze propojit bannerovou pozici a odpočet času do konce akce. Speciální bloky se šťastnou hodinkou lze zobrazit na úvodní stránce eshopu, v kategorii nad výpisem produktů i v produktových detailech.

Promo produkty výrobce

Aplikace umožňuje přidat k zakoupenému produktu promo produkt zdarma. Využití je vhodné především pro promo produkty dodávané výrobci, pro které se nevztahuje žádná vazba k objednávce nebo faktuře.

Dárky a zvýhodněné produkty

Tato funkcionalita umožní přidávat ve vašem eshopu dárek zdarma nebo za zvýhodněnou cenu k celému nákupu nebo k nákupu konkrétního produktu. Aplikace tyto dárek zpracovává do objednávek a faktur účetně vyhovujícím způsobem.

Bonusový program

Umožněte svým zákazníkům sbírat za nákup produktů bonusové body, které pak budou moci uplatnit při dalších nákupech ve vašem obchodě. Směnný kurz bodů si můžete nastavit podle vašich potřeb, stejně tak počty bodů na jednotlivých produktech.

Kupony

V administraci je možné vytvářet různé kupony, slevové karty nebo vouchery pro nákup v eshopu. Modul umí nastavit minimální cenu pro použití kuponu, kolikrát může být kupon použit i do kdy je platný. Kupony lze vytvořit i pro určitý okruh uživatelů – např. doposud neregistrované. Kupon lze omezit na nákup v určité kategorii. Kuponem lze určit i způsob dopravy, pro kterou má např. platit kritérium dopravy zdarma. Kupony pro speciální prodejní akce lze vytvářet hromadně. Kupony lze propojit se speciální bannerovou pozicí. Zákazník kupon uplatňuje zadáním jeho kódu do speciálního pole v košíku.


Pokročilé funkce produktů

Hlídací pes

Hlídací pes pomůže vašim zákazníkům hlídat si změnu ceny u produktů nebo jeho znovu naskladnění, pokud momentálně není k dispozici. Administrátor eshopu má přehled o produktech, které jeho zákazníci sledují a v případě změny u daného produktu může zákazníky o této změně informovat automatických emailem.

Srovnání produktů

Srovnání produktů umožní uživatel vybrat si dva a více produktů a vedle sebe je porovnat, co se týče jejich ceny a vlastností uvedených v popisu produktů.

Hodnocení a recenze produktů

U produktů je možné implementovat možnost uživatelů produkt bodově ohodnotit a napsat k němu recenzi. Souhrn hodnocení může být vidět na dlaždici produktu na výpisu produktů v kategorii. Do hodnocení je možné zahrnout i hodnocení z externích zdrojů, které tato data poskytují přes API.

Alternativní produkty a příslušenství

Pod každým produktem na jeho detailu aplikace umí zobrazit alternativní produkty nebo příslušenství k produktu. Tyto položky může administrátor eshopu individuálně zadávat nebo nechat aplikaci doporučené produkty vybrat na základě naprogramovaného algoritmu.

Rozvrh doručení

Eshopová aplikace zvládne při správném naplnění daty na detailu produktu ukazovat nejbližší datum doručení objednaného produktu.

Slovníková nápověda

Obsahují popisy vašich produktů často cizí slova nebo zkratky? Založte si v administraci eshopu často používaná hesla a jejich vysvětlení. Pokud se tato hesla objeví v popisu produktu, eshop automaticky u těchto slov, zobrazí bublinku s nápovědou.

Další marketingové nástroje

Neodeslané košíky

Administrátor vidí košíky s položkami objednávky, které uživatelé jejich obchodu opustili před dokončením objednávky. Administrátor může uživatelům s opuštěným košíkem poslat email s připomenutím nedokončeného nákupu, případně mu poskytnout slevu ne obsažené položky.


Kolik to stojí?

Napište nám o Vašem záměru přes kontaktní formulář a obratem vám pošleme nezávaznou cenovou nabídku, nebo zavoláme a domluvíme si schůzku.